Klantenservice

Stel je vraag aan Ilse

U vroeg naar:



Wellicht ook interresant voor u:

    Veelgestelde vragen


    • Je kunt op 3 manieren contact met ons opnemen:

      1) Stuur een E-mail

      Email ons op [email protected] en ontvang binnen uiterlijk 3 werkdagen een reactie. Vermeld hierbij wel jouw ordernummer. Het ordernummer kun je terugvinden op je bankafschrift of op jouw bestelbevestiging.

      2) Stel je vraag op facebook

      Stuur ons gerust een (privé)bericht op Facebook. Wij zullen hier zo snel mogelijk op reageren.

      3) Stel je vraag via Online Chat

      Als er een medewerker beschikbaar is verschijnt er rechtsonder in je beeldscherm een pop-up. Als je hierop klikt kun je via de chat je vragen stellen aan ons en krijg je binnen 60 seconden een reactie.

       


    • 1. Je zoekt een product op de website.
      2. Je selecteert het aantal, de kleur of formaat die je wil en klikt op nu kopen.
      3. Je krijgt een scherm te zien met 'afrekenen' en 'verder winkelen'. Je klikt vervolgens op afrekenen.
      4. Je wordt doorverwezen naar jouw winkelwagen. Als je helemaal naar beneden scrolt in jouw winkelwagen, zie je 4 dagdeals staan naast elkaar. Onder de dagdeals staat er een balk met daarin 'jouw spaarpunten'.
      5. Je klikt op spaarpunten toepassen, en voilá, de spaarpunten zijn toegepast!

      Let op: er dient minimaal €15,- open te blijven staan na het toepassen van de spaarpunten.

      Mocht het toch niet lukken om de spaarpunten te verzilveren, dan kun je je bestelling telefonisch plaatsen.


    • Koopjedeal is een webshop die iedere dag met minimaal 6 nieuwe aanbiedingen komt voorzien van in ieder geval 50% korting. Alle koopjes zijn slechts 24 uur geldig of zolang de voorraad strekt. Wees er dus op tijd bij!

      Ons assortiment is zo breed dat er voor iedereen wel wat tussen zit. Schrijf je dus in voor onze nieuwsbrief zodat je zeker weet dat je niets mist en profiteer ook nog eens van 5% extra korting!


    • Ga naar Koopjedeal.nl en klik rechts bovenin op de knop registreren. Vul vervolgens de vragenlijst in en klik rechts onderin op registreren

      Ben jij je inloggegevens kwijt? Klik hier om nieuwe inloggegevens op te vragen.


    • Je zou het bijna denken door onze lage prijzen, maar dat is zeker niet het geval. Door een combinatie van slim inkopen, grote volumes en het genoegen nemen met lage marges kunnen wij producten voor een lage prijs verkopen. Je zit bij ons niet vast aan een abonnement en ook onze service is helemaal in orde. We houden de verzendkosten altijd zo laag mogelijk voor je. 


    • Iedere dag om 00:00 kun je nieuwe aanbiedingen op Koopjedeal vinden. Deze aanbiedingen zijn slechts 24 uur geldig.

      Tip: je kunt je bovenaan deze pagina ook inschrijven voor onze nieuwsbrief, zo blijf je altijd op de hoogte van onze aanbiedingen.


    • Onze aanbiedingen zijn te koop zolang de voorraad strekt. Normaliter is dit 24 uur, maar het kan ook zijn dat een aanbieding voor een langere periode geldig is omdat er veel vraag naar is. Dan doen wij ons best om een grotere voorraad in te kopen bij onze leverancier. Je kunt je het beste inschrijven voor onze nieuwsbrief, zo mis je nooit meer een aanbieding.


    • Ga naar koopjedeal.nl, scroll helemaal naar beneden en rechts onderin kun jij je inschrijven voor de nieuwsbrief en profiteer je meteen ook van 5% extra korting!


    • De adviesprijzen die wij tonen zijn de adviesprijzen die wij ontvangen van de fabrikant / leverancier. Wij hebben deze producten echter zelf nooit eerder voor deze prijzen verkocht, omdat wij enkel werken met aanbiedingen.


    • Uitschrijven van onze nieuwsbrief kan eenvoudig door te klikken op afmelden in onze nieuwsbrief.


    • Wij doen ons uiterste best om jouw e-mail binnen drie werkdagen te beantwoorden. Je ontvangt van ons altijd een ontvangstbevestiging van je e-mail. Zo weet je zeker dat wij jouw mail niet over het hoofd zien.


    • Via push-notificaties brengen wij jou als eerste op de hoogte met betrekking tot acties, kortingscodes en deals die je niet wilt missen. Deze worden dagelijks verstuurd en ontvang je nadat je hiervoor toestemming hebt gegeven. Wil jij je browserinstellingen toch wijzigen en de push-notificaties uitschakelen? Jouw wijzigingen worden automatisch opgeslagen als je de volgende stappen onderneemt:

      Chrome
      1. Open Chrome op jouw computer
      2. Ga naar https://www.koopjedeal.nl
      3. Klik links van het webadres (URL) op het hangslot pictogram dat wordt weergegeven
      4. Achter Meldingen kun je je voorkeur doorgeven; wijzig naar Blokkeren om uit te schakelen

      Chrome op android
      1. Open de Chrome app op je mobiel of tablet 
      2. Ga naar https://www.koopjedeal.nl
      3. Klik rechtsboven in de browser op de 3 puntjes en vervolgens op info
      4. Klik op ‘Site-instellingen’
      5. Selecteer Meldingen om je voorkeur door te geven; wijzig naar Blokkeren om uit te schakelen

      Firefox
      1. Klik op de menuknop en kies Voorkeuren
      2. Selecteer het paneel Privacy & Beveiliging en ga omlaag naar de sectie Toestemmingen
      3. Klik op de knop Instellingen naast Notificaties
      4. Selecteer https://www.koopjedeal.nl en klik op Website verwijderen

      Safari
      1. Open Safari en klik in de menubalk op Safari
      2. Selecteer ‘Voorkeuren’ en open het tabblad Websites
      3. Kies vervolgens voor Meldingen
      4. Klik op het drop-down-menu bij Koopjedeal en kies voor Weiger


    • We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Vergeet hierbij niet je bestel/ordernummer te vermelden. 

      Wij doen ons best om alle klachten naar de volle tevredenheid op te lossen. Onze klanten vinden dat wij hier heel goed in zijn! Klik hier om onze klant-beoordelingen te bekijken. 


    • Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. Klik op de knop nu kopen en het product wordt in het winkelmandje geplaatst. Vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig via iDeal of één van onze andere betaalmogelijkheden.


    • De levertijd verschilt per artikel en wordt bij het product onder het kopje ”highlights & specificaties’’ weergegeven. Heb je er overheen gelezen? Dan kun je het nog altijd in de orderbevestiging terugvinden. 
      In de orderbevestiging zie je wanneer welk product bij je afgeleverd wordt. 

      Uiteraard proberen wij bestellingen eerder te versturen, maar vanwege de vele bestellingen per dag hebben wij soms iets meer tijd nodig. 
      Zodra de bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je de verzendgegevens om jouw bestelling tot aan de deur te volgen.


    • Uiteraard. Alle bestellingen richting Koopjedeal lopen via een beveiligde betaalomgeving. Sterker nog, wij zijn onlangs gecertificeerd voor onze beveiligde betaalomgeving. (SSL certificaten) 


    • Een bestelling kan alleen geannuleerd worden op dezelfde dag als dat de bestelling geplaatst is. Daarna kun je ervoor kiezen om een retourzending aan te vragen als je het product hebt ontvangen.


    • Als je een bestelling hebt geplaatst of als je staat ingeschreven voor onze nieuwsbrief kan het zo zijn dat je een kortingscode ontvangt van ons.

      Deze kortingscode kun je als volgt inwisselen:

      1. Zoek het gewenste product en klik op nu kopen.

      2. Je komt nu terecht in de winkelwagen. Alleen op deze pagina is de kortingscode in te wisselen

      3. Vul jouw kortingscode in en klik op kortingscode toepassen


    • Als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief ontvang je direct een kortingscode. Bovendien stoppen wij in het pakketje ook regelmatig een kortingscode.
      Houd onze nieuwsbrief in de gaten voor leuke acties en aanbiedingen! 


    • Helaas kunnen wij achteraf geen kortingscodes verwerken. Je kunt je kortingscode dan bewaren voor de volgende keer. 


    • Uiteraard! Alle betalingen richting Koopjedeal lopen via een beveiligde betaalomgeving. De betaalomgeving is zó goed beveiligd, dat wij hier onlangs SSL-certificatie voor hebben gekregen. 


    • AfterPay voert voor Koopjedeal.nl het volledige achteraf betaalproces uit. 
      Dit betekent dat je binnen 5 werkdagen na ontvangst van je bestelling een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product te betalen. 
      Je kunt bij Koopjedeal.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 200. Betalen met Afterpay kost €0,50. 
      Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. 
      AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement
      Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

      Voor vragen over de factuur of facturering kunt je het beste terecht bij AfterPay. De betaalgegevens zijn volledig afgeschermd voor Koopjedeal.
      Voor telefonisch contact met Afterpay: 020- 7 230 270 


    • In de online kassa van onze webwinkel kies je als betaalwijze voor AfterPay (achteraf betalen). 
      Hierna rond je je bestelling af. Hiervoor heb je geen betaalpas, identifier of TAN-codes nodig.
      Je kunt gewoon per bankoverschrijving betalen, nadat je de bestelling hebt ontvangen. 

      Voor de betaalmethode AfterPay rekenen we €0,50 aan servicekosten. 

      Pas ná ontvangst van uw bestelling ontvangt u van AfterPay een e-mail met de factuur.  
      Deze factuur kun je betalen hoe en wanneer het jou beste uitkomt, binnen de betaaltermijn van 14 dagen. Dit kan via de iDEAL-knop in jouw factuur of door het bedrag over te maken via internetbankieren. Ook een bankoverschrijving behoort tot de mogelijkheden. 

      Let op: wij hanteren een maximumbedrag van €200,- per Afterpay. 


    • Betalen is bij ons gratis, de kosten nemen wij voor onze rekening.


      1. Klik tijdens het afrekenen op iDeal
      2. Selecteer jouw bank
      3. Klik op plaats uw bestelling
      4. Je wordt door verwezen naar de beveiligde pagina van jouw bank. Volg hier alle stappen om de betaling in orde te maken.

      1. Klik tijdens het afreken op Mastercard of Visa
      2. Klik op plaats uw bestelling
      3. Je wordt doorverwezen naar de beveiligde pagina van jouw bank. Volg hier alle stappen om de betaling in orde te maken.

    • Dat kan kloppen, je hoeft zich hier geen zorgen over te maken. Wij hebben namelijk meerdere eigen én externe magazijnen in Nederland waar de diverse producten liggen opgeslagen. Hierdoor kan het zo zijn dat je niet in een keer jouw volledige bestelling ontvangt. Mocht je 5 werkdagen na het ontvangen van het eerste deel nog steeds wat missen kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. 


    • Afhankelijk van de door jou gekozen producten bedragen de verzendkosten €3,95 of €5,95. De verzendkosten van jouw bestelling zie je bij het afrekenen in beeld verschijnen. 


    • De levertijd kun je te allen tijde terugvinden in de orderbevestiging. De orderbevestiging ontvang je direct nadat je de bestelling geplaatst hebt. 
      De levertijd bedraagt veelal maximaal 5 werkdagen. 

      Zijn de 5 werkdagen om en heb je nog niets ontvangen? Neem contact op met ons! 


    • Brievenbuspost
      Voor brievenbuspost hoef je niet thuis te blijven, de zending kan dan gewoon bij je afgeleverd worden. 

      Pakketpost 
      Ben je gedurende eerste afleverpoging niet thuis? Dan kun je middels de trackinggegevens die je per mail hebt ontvangen een alternatieve afleverwijze selecteren. 
      Dit kan zijn op een ander tijdstip, maar ook bij een afleverpunt of jouw buren bijvoorbeeld. Kortom genoeg mogelijkheden! 
      Vaak wordt er ook een briefje achtergelaten met daarin instructies over hoe verder te handelen. 


    • Uiteraard kan dat, je dient echter wel zelf de kosten voor het retour sturen te betalen.Na ontvangst van het product heb je 30 dagen de tijd om een retourzending aan ons te melden. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. 

      Zodra wij het product retour hebben, zullen wij nagaan wat de gewenste oplossing is en deze bewerkstelligen. Bekijk deze pagina voor het retourproces en meer informatie: www.koopjedeal.nl/retourneren


    • Sommige producten mogen vanwege verschillende redenen niet retour gezonden worden.

      Hieronder vind je een aantal voorbeelden van dergelijke producten:

      - Boxershorts; een boxershort mag niet retour als deze gepast is vanwege de hygiëne.
      - Planten; planten mogen alleen retour als de schade binnen een week gemeld is of als de planten dood zijn.
      - Opzetborstels; opzetborstels mogen alleen retour als de verpakking nog geseald is.


    • Allereerst natuurlijk onze excuses. Je kunt het beste direct een retour-aanvraag doen via www.koopjedeal.nl/retourneren 
      Omschrijf je klacht zo specifiek mogelijk en voeg eventuele foto’s bij. 
      Jouw aanvraag wordt binnen maximaal 24 uur in behandeling genomen.


    • Bekijk deze pagina om te zien hoe je een bestelling kunt retourneren


    • Let er goed op dat de verpakking van het product er netjes uitziet en dat het product goed verpakt is. Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product is beschadigd doordat het niet goed verpakt is. Zorg dat het product in gehele originele verpakking retour wordt gestuurd.


    • Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd gaan wij direct over tot een terugbetaling. 
      Vanaf het moment dat u de creditnota heeft ontvangen, duurt het maximaal 5 werkdagen (IDeal/Afterpay) voordat het bedrag zichtbaar is op de rekening waarmee de bestelling betaald is. 

      Heb je de factuur van AfterPay nog niet voldaan? Dan wordt de factuur geannuleerd. Je ontvangt van AfterPay bevestiging dat de factuur geannuleerd is. 
      Bij creditcard betalingen duurt het maximaal 30 dagen voordat het zichtbaar is op het overzicht.